Kako je mogoče misliti subverzivnost znotraj muziciranja, ki si je tekom časa prislužilo začasno oznako “free improvisation”? Kakšne trajne implikacije in “obljube” lahko beremo v tovrstnem načinu delovanja? Tudi v odnosu do vsakokratno partikularnega in zgodovinsko pogojenega razumevanja fenomena “glasbe” seveda…
Marko Karlovčec je glasbenik (saksofon, no-input mešalna miza, kitara), katerega delovanje zaznamuje raziskovanje zapuščine free-jazza, sodobne improvizacije, noisa, post-black-doom-drone-metala in zgodovinskih avantgard. Je aktiven na slovenski improvizacijski, “alternativni” in underground sceni. Redno igra v duetu z violinstko Ano Kravanja, s katero sta nazadnje izdala cd “Vraščanje/Ingrowth”, ter v triu z Joštom in Vidom Drašlerjem (kontrabas in bobni), pogosto pa nastopa tudi kot solist in v ad-hoc sodelovanjih. Sledeč naredi-sam etiki izdaja plošče pri lastni založbi Botanic records, med njimi tudi štiri solo cdje. Igral je na koncerti in festivalih v Sloveniji, Italiji, na Hrvaškem, v Avstriji, Nemčiji in Češki Republiki v kombinaciji z glasbeniki, kot so Tomaž Grom, Seijiro Murayama, Irena Tomažin, N’toko, Sabir Mateen, Okkyung Lee, Virginia Genta, David Vanzan, Lawrence Williams, Artur Majevski, Ana Kravanja, Andrej Fon, Jošt and Vid Drašler, Neža Naglič, Samo Kutin, Jaka Berger, duo Mimesys, italijansko-slovenski improvizacijski orkester Brez Meja itd. Sodeloval je tudi na mednarodnem festivalu zvočnih umetnosti EarZoom, mednarodnem improvizacijskem festivalu Neposlušno, Brda Contemporary Music festivalu ter v ciklu glasbeno-plesnih dogodkov Neforme, ki ga v teatru Španski borci izvaja zavod Sploh.
Deluje tudi glasbeni novinar in kritik, je član glasbene redakcije Radia Študent. Diplomiral je na oddelku za kulturne študije Fakultete za humanistične študije v Kopru z delom Glasba in upor.
Prost vstop.
Organizacija: Kud Kentaver, Kud Mreža in Menza pri koritu.